رسیدن به آسمان

رسیدن به آسمان

رسیدن به آسمان

رسیدن به آسمان

همیشه در سفر باشید

 یکی از مشکلات همیشگی برای من و شمایی که اهل سفریم فکر کردن به مقدمات سفر است.  به طور مثال برای سفر به استانبول باید بلیط رفت و برگشت استانبول چارتر را تهیه نمود که بتوان هزینه های جانبی سفر را کاهش داد. همچنین چیزهایی مثل چمدان بستن، برنامه‌ریزی، فکر کردن به کارهایی که قرار است در طول سفر بکنیم و مثل رزرو هتل یا خرید بلیط هواپیما . دوست داریم از همان‌جایی که نشسته‌ایم و با چند کلیک ناقابل همه اینها را در کسری از ثانیه انجام دهیم بدون اینکه مجبور باشیم متحمل زحمت زیادی شویم یا مجبور باشیم از این سر شهر به آن سر شهر برویم.  دوره دوره آسان شدن کارهاست و ما هم آدم هایی هستیم که وقت سرخاراندن نداریم.

 تا همین چند وقت پیش با شرکت ما میشد تنها رزرو آنلاین هتل در ایران و استعلام قیمت بلیط هواپیما را انجام داد. اما از آنجایی که یکی از هدف‌های شرکت ما این است که همه چیز سفر را به صورت آنلاین پوشش دهد و کاری کند که سفر رفتن کاری آسان شود در این دو سال گسترده‌تر شده و  خدمات دیگری را هم به خدمات پیشین اضافه کرده، مثل رزرو هتل ، خرید بلیط قطار در سایر نقاط دنیا و خرید بلیط هواپیما که مثل فرزندی نورسیده تازه به خانواده اضافه شده.

شرکت به خوبی می‌داند که با وجود ده‌ها شرکت هواپیمایی آنلاین و غیرآنلاین رقیبانش در این عرصه کم نیستند اما با تضمین ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته سعی دارد از این عرصه نیز سربلند بیرون بیاید.

در بخش پرواز شرکت ما که در حال حاضر بلیط خارجی و پروازهای داخلی‌ را ارائه می دهد، ما با ۱۴ شرکت هواپیمایی همکاری می‌کنیم و به مقصد همه شهرهایی که دارای فرودگاه هستند پرواز داریم. قیمت‌ها و قوانین‌مان مثل سایر شرکت‌هاست، اما یکی از مزیت‌هایمان دانلود بلیط موقع خرید است. چند کلیک می‌کنید و بلیط در دستتان است. دیگر نه نیاز به مراجعه به ایمیل دارید و نه لازم است اس‌ام‌اس‌تان را چک کنید، همه چیز در دستان شماست.

اما کار ما در بلاگ چیست و چه کاری می‌خواهیم در زمینه پرواز انجام دهیم؟

می‌خواهیم درباره هرچیزی که مربوط به پرواز و خرید بلیط هواپیماست به شما بگوییم. از رمز و رازهای پرواز با هواپیما و خرید بلیط ارزان و جاهایی که می‌توانید با هواپیما به آنها سفر کنید، حرف بزنیم. ما با شما سوار هواپیما می‌شویم، کنارتان می‌نشینیم و از پنجره هواپیما همراه با شما ابرها را تماشا می‌کنیم و از کوچکتر شدن آدم‌ها و خیابان‌ها و ماشین‌ها از این بالا و اوج گرفتن ذوق می‌کنیم.

منبع:  خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک بان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.